Zadzwoń: +48 791 555 909

Napisz: sprzedaz@vetiss.pl

Kontakt ds. webinarów: +48 791 555 916

Webinary weterynaryjne

FAQ:

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę wypełniać ankietę, żeby obejrzeć webinar bez opłat?

Tak, nie ma możliwości obejrzenia webinara bezpłatnie bez wypełniania ankiety.

Czy webinar jest płatny?

Webinar jest płatny, jeśli zostanie wybrana opcja “PŁATNOŚĆ” lub jeśli uczestnik będzie chciał obejrzeć webinar po okresie bezpłatnym.

Czy aby wziąć udział w webinarze potrzebuję tworzyć konto lub pobrać aplikację?

Nie. Wystarczy wybrać jedną z dwóch dostępnych opcji (płatna/bezpłatna) i dostęp udzielany zostaje od razu po wpisaniu otrzymanego kodu sms na podany numer telefonu.

Jak dostać się do webinaru?

Po wybraniu opcji płatnej/bezpłatnej zostanie przesłany kod sms na podany numer telefonu. Należy go wpisać i dostęp zostanie przyznany od razu.

Czy jeśli przerwę oglądanie webinaru będę musiał jeszcze raz wypełnić ankietę/zapłacić?

Nie, opłata lub bezpłatny dostęp są przyznawane od razu i można odtwarzać webinar wielokrotnie. Najważniejsze jest to, aby korzystać z jednej przeglądarki, ponieważ zmiana przeglądarki lub przejście z komputera na telefon spowoduję, że ponownie trzeba będzie wypełnić ankietę. Jeśli zostanie wniesiona opłata, a zmieniona przeglądarka należy skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 791 555 916.

Czy mogę zadawać pytania podczas webinaru?

Nie ma możliwości zadawania pytań podczas webinaru.

Jak długo będę miał dostęp do webinaru po wypełnieniu ankiety lub dokonaniu płatności?

Dostęp do webinaru będzie bezpłatny lub płatny w okresie jego trwania przez okres miesiąca. Po ustaniu czasu trwania dostępu bezpłatnego dostęp będzie płatny i przyznany na okres 6 miesięcy.

Nie dostałem kodu sms.

Jeśli nie otrzymałeś kodu sms spróbuj ponownie podać swój numer telefonu. Jeśli w dalszym ciągu nie otrzymałeś wiadomości sms, wypróbuj inną przeglądarkę np. Google Chrome. Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości, skontaktuj się z nami pod numerem 791 555 916.

Czy po wypełnieniu ankiety/opłacie będę mógł wielokrotnie obejrzeć webinar?

Tak, w okresie bezpłatnym (czas trwania bezpłatnego dostępu do webinaru jest ogłaszany przez Vetiss). Po tym czasie po dokonaniu płatności webinar będzie dostępny przez 6 miesięcy i będzie można odtwarzać go w tym czasie wielokrotnie.

Czy lekarze weterynarii z zagranicy mogą obejrzeć webinar?

Nie, system przygotowany jest dla polskich numerów telefonicznych.

Pani Doktor/Panie Doktorze,
proszę zostaw kontakt w sprawie zakupu aparatu USG.