Zadzwoń: +48 791 555 909
Napisz: sprzedaz@vetiss.pl
Kontakt ds. webinarów: +48 791 555 916
Tak, nie ma możliwości obejrzenia webinara bezpłatnie bez wypełniania ankiety.
Webinar jest płatny, jeśli zostanie wybrana opcja “PŁATNOŚĆ” lub jeśli uczestnik będzie chciał obejrzeć webinar po okresie bezpłatnym.
Nie. Wystarczy wybrać jedną z dwóch dostępnych opcji (płatna/bezpłatna) i dostęp udzielany zostaje od razu po wpisaniu otrzymanego kodu sms na podany numer telefonu.
Po wybraniu opcji płatnej/bezpłatnej zostanie przesłany kod sms na podany numer telefonu. Należy go wpisać i dostęp zostanie przyznany od razu.
Nie, opłata lub bezpłatny dostęp są przyznawane od razu i można odtwarzać webinar wielokrotnie. Najważniejsze jest to, aby korzystać z jednej przeglądarki, ponieważ zmiana przeglądarki lub przejście z komputera na telefon spowoduję, że ponownie trzeba będzie wypełnić ankietę. Jeśli zostanie wniesiona opłata, a zmieniona przeglądarka należy skontaktować się z nami pod numerem telefonu: 791 555 916.
Nie ma możliwości zadawania pytań podczas webinaru.
Dostęp do webinaru będzie bezpłatny lub płatny w okresie jego trwania przez okres miesiąca. Po ustaniu czasu trwania dostępu bezpłatnego dostęp będzie płatny i przyznany na okres 6 miesięcy.
Jeśli nie otrzymałeś kodu sms spróbuj ponownie podać swój numer telefonu. Jeśli w dalszym ciągu nie otrzymałeś wiadomości sms, wypróbuj inną przeglądarkę np. Google Chrome. Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości, skontaktuj się z nami pod numerem 791 555 916.
Tak, w okresie bezpłatnym (czas trwania bezpłatnego dostępu do webinaru jest ogłaszany przez Vetiss). Po tym czasie po dokonaniu płatności webinar będzie dostępny przez 6 miesięcy i będzie można odtwarzać go w tym czasie wielokrotnie.
Nie, system przygotowany jest dla polskich numerów telefonicznych.
Pani Doktor/Panie Doktorze,
proszę zostaw kontakt w sprawie nowego USG, oddzwonię
lek.wet. Maciej Gad